UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY
IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE

AKADEMICKIE BIURO KARIER

Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

ZOSTAŃ WOLONTARIUSZEM MIESIĄCA FOTOGRAFII
25.02.2020

Interesujesz się kulturą wizualną, fotografią lub sztuką? Robisz zdjęcia? Chciałbyś
zobaczyć na czym polega praca w instytucji kultury i jak wyglądają wydarzenia
kulturalne od podszewki? Masz do zrobienia praktyki i nie chcesz przez miesiąc
parzyć kawy? Jeśli którekolwiek z powyższych zdań Cię opisuje – świetnie!
Szukamy właśnie Ciebie!

Trwa nabór na wolontariat Miesiąca Fotografii w Krakowie i wypełniając
formularz zgłoszeniowy możesz stać się częścią naszego zespołu. Czekamy na
Ciebie do 29 lutego 2020!

Od 2002 roku Miesiąc Fotografii w Krakowie organizowany przez Fundację Sztuk
Wizualnych jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń kulturalnych w
Polsce i Europie, oferującym program bogaty w liczne wystawy, wydarzenia
towarzyszące, imprezy czy warsztaty. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach
21.05-21.06.2020.


Co roku oferujemy szansę rozwoju na różnych polach – od prac technicznych i
manualnych przy montażach wystaw, przez rozwój artystycznych pasji i
umiejętności fotograficznych, współpracę z galeriami aż po doświadczenia
organizacyjne związane ze współpracą i zarządzaniem zespołem.
Zaproszenie kierujemy do osób zainteresowanych wolontariatem oraz odbyciem
praktyk studenckich w ramach Festiwalu. Jeśli chciałbyś zrealizować u nas praktyki
studenckie, ale nie jesteś pewien czy odpowiadają Twojemu programowi studiów,
nie obawiaj się – dopasujemy je do Twoich potrzeb. Możesz odbyć u nas nawet 120
godzin praktyk, a po zakończonej współpracy wzbogacimy Twoje CV o
spersonalizowane referencje.

Czekamy na Twoje zgłoszenie do 29.02.2020! Kliknij i dołącz do nas!

Formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/rVdfZ7J1NzCP58p49
Więcej o wolontariacie MFK: https://photomonth.com/pl/o-wolomfk/

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości – skontaktuj się z nami!
wolomfk@photomonth.com

Staż w Archiwum Zakładowym
17.02.2020

Uwarzyliśmy pierwsze jasne pełne w Polsce!

Co Nowego Możemy Zrobić Razem w Browarze Okocim?

Marta – odpowiedzialna za funkcjonowanie archiwum w firmie Carlsberg Polska poszukuje do swojego zespołu osoby, która:

  • jest w trakcie studiów humanistycznych, preferowany kierunek Archiwistyka lub pokrewny,
  • poszukuje praktyk, które może wykonać od poniedziałku do piątku,
  • charakteryzuje się dużą skrupulatnością oraz jest otwarta na bezpłatny staż.

Co będziesz robić?

  • przygotowywać do archiwizacji dokumentację będącą Narodowym Zasobem Archiwalnym,
  • tworzyć spisy zdawczo-odbiorcze zgodnie z wymogami Archiwum Państwowego,  
  • wspierać dział archiwizacji w codziennych obowiązkach.

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia w archiwum dużej firmy FMCG z bardzo bogatą dokumentacją archiwalną zarówno współczesną,  jak i stanowiącą Narodowy Zasób Archiwalny,
  • przyjemną, spokojną atmosferę w pracy.

Miejsce pracy - Brzesko

Osoby zainteresowane zachęcam do aplikowania (bez CV) poprzez ten link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a3ff193cc35143bebd6a6f81d7944e8c

Staż w redakcji programowej radia RMF FM
28.11.2019



Staż w redakcji programowej radia RMF FM – ogólne info na temat:
  1.      Czas trwania stażu: 9 tygodni (w tym jeden szkoleniowy)
         a.      w przypadku akceptacji kandydatury możliwy start od zaraz (termin zostanie wskazany po rozmowie wstępnej – może się okazać, że start będzie w bardzo nieodległym czasie, np. w przyszłym tygodniu lub będzie to kolejny wolny termin np. za 2-3 miesiące)
   2.      Dyspozycyjność: z reguły poniedziałek-piątek, ok. 6-7 godzin dziennie (9:00-15:00  oraz 15:00-20:00/21:00)
   3.      Zadania/zakres nauki i pomocy w redakcji m.in.:
         a.      udział w pracach redakcji programowej największego radia w Polsce przy współtworzeniu codziennego programu
         b.      kontakt ze słuchaczami (via telefon oraz e-mail)
         c.      nagrywanie i obróbka dźwięków / montaż dźwięków i przygotowywanie materiałów na potrzeby redakcji
         d.      zadania związane nagradzaniem słuchaczy w konkursach antenowych i internetowych
         e.      nagrywanie i montaż materiałów z mikrofonem
         f.       redakcyjne zadania związane z serwisami internetowymi

Kontakt i CV na adres: krzysztof.nepelski@rmf.pl<mailto:krzysztof.nepelski@rmf.pl>

staż
20.11.2019

We are part of HAVI Group - a global privately held company focused on innovating, optimizing and managing the supply chains of leading brands.

Founded in 1974, HAVI employs more than 10.000 people that serve customers in more than 100 countries.

Our recently opened and growing Hub based in modern offices comprises more than 120 professionals who together provide high quality services in 16 languages to our business across Europe.

 

Currently we are launching an Internship Program – Accounting Academy

Become our future expert.

Mae a difference and impact staring from day one.

Leave your fingerprint on our business!

 

If you:

-          Speak English in a Very Good manner

-          Are studying or you have graduated from Finance & Accounting, Economy or equivalent

-          Knowledge of other languages will be an asset

-          Want to start your career in Finance World

-          Are full of enthusiasm

-          Like to analyze things

-          Have very good eye on detail

Then HAVI is a perfect place for you.

By joining our team, you will learn from our experts how to:

-          Ensure the integrity and quality of key data in the company through our systems

-          Combine practical knowledge of Accountancy that you learn during your studies with real life experience

-          Process various financial documents and proceed with our accounting processes

-          Use SAP and other Finance related systems in practice

What we can promise:

-          Paid internship

-          Atmosphere which supports learning processes

-          Constant feedback on your performance

-          Experts that will help you achieve your goals

-          Exposure to business

-          Multinational teams, and opportunities to use your unique language skills on daily basis

-          Further development in our departments (AP, AR, GL, Controlling, Treasury, Master data)

We deliver our promise

 

kontakt:

Anna.wlodarczyk@havi.com

Praktykant w Departamencie Współpracy Regionalnej
25.10.2019

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. – jest wiodącą, regionalną instytucją, działającą na rzecz rozwoju regionalnego; jednym z najpoważniejszych partnerów instytucji centralnych i samorządu województwa w kształtowaniu polityki innowacyjnego rozwoju regionu. Spółka oferuje doradztwo dla rozpoczynających działalność gospodarczą, dotacje na rozwój przedsiębiorstw oraz obsługę produktów finansowych. Wraz z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości wspiera rozwój instytucji otoczenia biznesu oraz działania skierowane na tworzenie pozabankowych źródeł finansowania, klastrów, sieci czy partnerstw i konsorcjów przedsiębiorstw. 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:

Praktykant w Departamencie Współpracy Regionalnej

Opis Departamentu:

Do zakresu działań Departamentu Współpracy Regionalnej (DWR) należy: realizacja aktywności w obszarze kompleksowego wsparcia rozwoju zasobów ludzkich w województwie małopolskim; współpraca z podmiotami zewnętrznymi (w tym jednostkami  samorządu terytorialnego, instytucjami otoczenia biznesu, samorządami gospodarczymi, jednostkami naukowymi, przedsiębiorcami) w zakresie integracji działań na rzecz rozwoju regionalnego w kontekście dokumentów strategicznych Spółki; koordynacja przygotowania, wdrażania, monitorowania i ewaluacji dokumentów strategicznych Spółki; inicjowanie i realizacja projektów i programów związanych z rozwojem regionalnym, w tym odpowiadających na zidentyfikowane problemy w kontekście Strategii Rozwoju województwa małopolskiego w obszarze działania Departamentu; realizacja aktywności w obszarze zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialnego biznesu oraz circular economy; realizacja aktywności stymulujących synergię pomiędzy nauką a biznesem.

Liczba miejsc: 3

Praktykant będzie odpowiedzialny za:

  • weryfikacja formalna dokumentów aplikacyjnych w ramach realizowanych projektów,
  • analizę i syntezę wniosków z otrzymanych informacji, sporządzanie raportów,
  • kontakt z przedsiębiorcami w zakresie oceny projektu oraz przygotowanie pism i umów dla Beneficjentów,
  • współtworzenie i monitorowanie postępów realizacji zadań projektowych,
  • współpracę z podmiotami zewnętrznymi w zakresie CSR, działań na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz circular economy.

 

Oczekujemy:

  • zainteresowania obszarem w ramach praktyki,
  • samodzielności i zaangażowania, zdolności analitycznych,
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office,
  • kreatywność i chęć działania, nastawienia na cel i umiejętność pracy w zespole,
  • aktualne ubezpieczenie NNW.

 

Oferujemy:

  • bezpłatne praktyki w renomowanej instytucji (min 100 h),
  • elastyczne godziny odbycia praktyki, wsparcie opiekuna praktyk,
  • zdobycie praktycznej wiedzy w obszarze realizacji projektów,
  • atrakcyjną lokalizację (główna siedziba w okolicach Ronda Mogilskiego/Grzegórzeckiego),
  • dla najlepszych studentów możliwość dalszej współpracy po zakończeniu praktyk.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres praktyki@marr.plz dopiskiem „Praktyka w DWR”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Osoba do kontaktu:

Elżbieta Filipowicz

Główny Specjalista ds. Strategii i Rozwoju

tel. 12 617 99 73

 

 

Praktykant/stażysta w Departamencie Innowacji i Rozwoju Biznesu
25.10.2019

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. – jest wiodącą, regionalną instytucją, działającą na rzecz rozwoju regionalnego; jednym z najpoważniejszych partnerów instytucji centralnych i samorządu województwa w kształtowaniu polityki innowacyjnego rozwoju regionu. Spółka oferuje doradztwo dla rozpoczynających działalność gospodarczą, dotacje na rozwój przedsiębiorstw oraz obsługę produktów finansowych. Wraz z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości wspiera rozwój instytucji otoczenia biznesu oraz działania skierowane na tworzenie pozabankowych źródeł finansowania, klastrów, sieci czy partnerstw i konsorcjów przedsiębiorstw. 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:

Praktykant/stażysta w Departamencie Innowacji i Rozwoju Biznesu

Opis Departamentu:

Do zakresu działań Departamentu Innowacji i Rozwoju Biznesu należy: realizacja projektów i programów związanych z tworzeniem kompleksowego systemu wsparcia rozwoju przedsiębiorczości i innowacji w województwie małopolskim; wsparcie procesu tworzenia przez departamenty Spółki projektów finansowych z funduszy zewnętrznych; aktywne uczestnictwo we wdrożeniu projektów i programów strategicznych dla województwa małopolskiego; udział w projektach regionalnych, krajowych oraz międzynarodowych.

Liczba miejsc: 2

Praktykant/stażysta będzie odpowiedzialny za:

  • tworzenie baz danych,
  • wstępna weryfikacja dokumentacji projektowej,
  • tworzenie prezentacji,
  • przygotowywanie pism, zestawień, korespondencji,
  • archiwizację dokumentacji,
    • Praktykant będzie  miał również możliwość podjęcia innych prac administracyjno-biurowych na rzecz Departamentu Innowacji i Rozwoju Biznesu.

Oczekujemy:

  • zainteresowania obszarem w ramach praktyki,
  • samodzielności i zaangażowania, zdolności analitycznych,
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office,
  • kreatywność i chęć działania, nastawienia na cel i umiejętność pracy w zespole,
  • aktualne ubezpieczenie NNW.

Oferujemy:

  • bezpłatne praktyki w renomowanej instytucji (min 100 h),
  • elastyczne godziny odbycia praktyki, wsparcie opiekuna praktyk,
  • zdobycie praktycznej wiedzy w obszarze realizacji projektów,
  • atrakcyjną lokalizację (główna siedziba w okolicach Ronda Mogilskiego/Grzegórzeckiego),
  • dla najlepszych studentów możliwość dalszej współpracy po zakończeniu praktyk.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres praktyki@marr.plz dopiskiem „Praktyka w DIRB” lub „Staż w DIRB”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Osoba do kontaktu:

Elżbieta Filipowicz

Główny Specjalista ds. Strategii i Rozwoju

tel. 12 617 99 73

 

 

[ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna| ... koniec ] stron: 48