Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
Strona główna Staże i praktyki
drukuj drukuj

Staże i praktyki

Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji
11.09.2019

FRDL Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji poszukuje dwóch osób do zrealizowania bezpłatnej praktyki/wolontariatu.

Okres praktyki/wolontariatu: wrzesień-październik 2019 r.

Zadania do wykonania:

- przeprowadzaniem badania opinii organizacji pozarządowych działających na terenie jednostek samorządowych - finalistów konkursu Małopolskie Wektory Współpracy (badanie telefoniczne)

- opracowanie syntetycznego raportu z badań

- prezentacja raportu 

Oferowana praktyka jest bezpłatna. Odbywać się ona będzie w jednej z największych organizacji pozarządowej w Małopolsce. FRDL MISTIA od 28 lat działa na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i profesjonalizacji administracji publicznej. 

Kontakt w sprawie praktyki/wolontariatu: Maria Piękoś-Konopnicka, Anatol Władyka, tel.: 12 633 51 54 w. 121, mail: maria.konopnicka@mistia.org.pl

Praktykant w Archiwum Medycznym
17.06.2019

Praktykant w Archiwum Medycznym

     Miejsce pracy: Kraków

 

Zakres Obowiązków:

  • przygotowanie dokumentów do archiwizacji
  • wsparcie procesu archiwizacji dokumentacji medycznej
  • wsparcie procesu przygotowywania i wydawania kopii dokumentacji medycznej

 

Wymagania:

  • status studenta kierunków związanych z archiwizacją
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość pakietu Office
  • dobra organizacja czasu pracy
  • skrupulatność i sumienność

 

Oferujemy:

  • bezpłatne praktyki w  renomowanej sieci medycznej Scanmed
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w pracy z dokumentacją medyczną
  • miłą atmosferę w zespole

 

Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem poniższego formularza: https://scanmed.elevato.net/pl/praktykant-w-archiwum-medycznym,ja,165

Płatny staż w dziale handlowym
14.06.2019

Firma Amistad Sp. z o.o.
szuka osoby na płatny staż dla absolwentów
(z możliwością przedłużenia współpracy na umowę o pracę)
w dziale handlowym na stanowisko młodszy specjalista ds sprzedaży / asystent w dziale handlowym.

Nie wymagane doświadczenie zawodowe.
(sprzedaż usług mobilnych, internetowych i wydawniczych - zwłaszcza w turystyce)

To praca dla osoby, która
a) jest absolwentem szkoły wyższej (wymóg formalny),
b) chciałaby rozwijać się w kierunku handlowym,
c) lubi pracę z ludźmi, w tym rozmowy telefoniczne czy spotkania wyjazdowe,
d) jest skrupulatna, dokładna, dobrze zorganizowana,
e) jest nastawiona na realizację celów, lubi wyzwania i łatwo się nie poddaje,
f) jest pasjonatem odkrywania walorów Polski, turystyki,
g) lubi nowe technologie, odnajduje się w sferze Internetu i mobile'u.

Szukamy osób, które cechuje: rzetelność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności sprzedażowe i
negocjacyjne, umiejętność prowadzenia samochodu oraz otwartość na okazjonalną pracę w terenie
(wyjazdy, spotkania u klientów, obecność na targach etc).
Mile widziane: zainteresowania aplikacjami mobilnymi i Internetem, a także wiedza z zakresu geografii Polski oraz zainteresowania turystyczno-podróżniczo-sportowe. Dodatkowym atutem
kandydata na to stanowisko będzie użytkowanie przez niego Traseo.

Staż polegać będzie na: kontakcie telefonicznym, mailowym i osobistym z klientami (biznesowymi, samorządowymi, z sektora pozarządowego i in.), prezentowaniu ofert;
przygotowywaniu ofert i prezentacji, przygotowywaniu i negocjacji umów oraz realizowaniu innych form podtrzymywania kontaktów z klientem. Praca dotyczyć będzie sprzedaży usług mobilno-internetowych, wydawniczych, marketingowych związanych z promocją regionalną w turystyce, a także sprzedaży różnych form reklamy internetowej na turystycznym portalu oraz inną
pomoc w Dziale Handlowym.

Oferujemy: kilkumiesięczny płatny staż, po okresie stażowym możliwe zatrudnienie etatowe.
Miejsce pracy: centrum Krakowa oraz okazjonalne wyjazdy.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy:
biuro@amistad.pl. W tytule e-maila prosimy podać: „Specjalista ds. sprzedaży".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych)".

Stażysta/-ka w Dziale Ochrony Środowiska - staż płatny
4.06.2019

Stażysta/-ka w Dziale Ochrony Środowiska

Valeo Wiper Systems

Zakład Produkcji Systemów Wycieraczek w Skawinie specjalizuje się w projektowaniu, produkcji, malowaniu oraz montażu piór, ramion i mechanizmów wycieraczek. W 2013 roku dodatkowo rozpoczęto produkcję silników do wycieraczek. Działalność Zakładu Produkcji Systemów Wycieraczek w Skawinie jest dodatkowo wspierana przez nowoczesne centrum badań i rozwoju, które obecnie zatrudnia około 100 pracowników.
Obecnie poszukujemy Stażysty/-ki w Dziale Ochrony Środowiska.

Zakres obowiązków:
•    Wsparcie przy zabezpieczaniu zakładu przed szkodliwym oddziaływaniem na środowisko;
•    Weryfikacja wykazów obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska;
•    Pomoc w monitoringu oddziaływania zakładu na środowisko;
•    Wsparcie przy nadzorze segregacji odpadów;
•    Współudział w audytach środowiskowych.

Wymagania:
•    Student/-ka III-IV roku studiów, preferowany kierunek ochrona środowiska;
•    Dobra znajomość języka angielskiego;
•    Dokładność i sumienność;
•    Umiejętność analitycznego myślenia;
•    Komunikatywność;
•    Umiejętność pracy w zespole;
•    Dobra znajomość MS Office;
•    Dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu.

 Oferujemy:
•    Płatny staż;
•    Pracę w międzynarodowym środowisku;
•    Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie specjalistów;
•    Przyjazną atmosferę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV:

https://valeo.taleo.net/careersection/ca/jobdetail.ftl?job=190005MI&tz=GMT%2B02%3A00&tzname=

Prosimy o zawarcie w aplikacji następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji (w CV i/lub w liście motywacyjnym) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Valeo Autosystemy Sp. z o.o., Valeo Electric and Electronic Systems Sp. z o.o, Valeo Siemens eAutomotive Sp. z o.o. oraz Valeo Service Eastern Europe Sp. z o.o.(zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).”

Chcąc wziąć udział w innych procesach rekrutacyjnych prowadzonych do naszej firmy, prosimy o umieszczenie dodatkowo poniższej klauzuli:

“Wyrażam również zgodę na zachowanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez lub na rzecz administratora danych.”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. 

program praktyk/staży dla studentów kierunków pedagogicznych
28.05.2019

Spółdzielnia Socjalna CAR "Widzimisię" prowadząca niepubliczny Klub Malucha w ramach Praktyk Letnich daje możliwość zdobycia doświadczenia studentom i absolwentom kierunków pedagogicznych w codziennej pracy z dziećmi.

 

Oferujemy:

- praktyki studenckie/absolwenckie realizowane w miesiącach letnich

- elastyczny czas praktyk – minimum 30 godzin tygodniowo

- perspektywę nawiązania stałej współpracy

- możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy teoretycznej w praktyce

 

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt pod numerem telefonu

669 111 462 lub przesłanie CV na adres email biuro@widzimisie-krakow.pl

Praktyki letnie
6.05.2019

Nowy Styl Sp. z o.o. wchodząca w skład Nowy Styl Group, w ramach Praktyk Letnich daje możliwość zdobycia studentom i absolwentom pierwszych doświadczeń u boku profesjonalistów w Dziale Obsługi Klienta - Rynki Międzynarodowe, Kontroli Jakości, Logistyce/Dystrybucji, Marketingu i PR, Zarządzania Brandami

Praktykant/ka
Miejsce praktyk: Jasło

 

Co możemy Ci zaoferować?

•         1-, 2-, 3- miesięczne praktyki studenckie/absolwenckie realizowane w miesiącach letnich

•         zdobycie doświadczenia i poznanie specyfiki pracy w międzynarodowej firmie

•         dostęp do wiedzy i nowoczesnych rozwiązań

•         wsparcie opiekuna i doświadczonych specjalistów

•         elastyczny czas praktyk – minimum 30 godzin tygodniowo

•         udział w działaniach operacyjnych i ambitnych projektach

•         możliwość wykorzystania w praktyce języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego

•         perspektywę nawiązania stałej współpracy

•         możliwość poznania m.in.: systemów IFS, CRM, P3S

•         możliwość uzyskania współfinansowania zakwaterowania w trakcie praktyk

•         pyszną kawę codziennie i o każdej porze dnia

•         indywidualną ocenę swojej praktyki/stażu wraz z certyfikatem ukończenia

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • jesteś studentem min. 2 roku lub absolwentem kierunku: architektura, automatyka i robotyka, budownictwo, controlling, filologia angielska, germańska, romańska, lingwistyka, handel międzynarodowy, informatyka, inżynieria jakości, inżynieria produkcji, logistyka, marketing, meblarstwo, mechanika i budowa maszyn, zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji
    • znasz język angielski lub niemiecki albo francuski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
    • wyróżniasz się zaangażowaniem i chęcią uczenia się
    • potrafisz i lubisz pracować w zespole
    • dobrze obsługujesz pakiet MS Office

•         chcesz zdobywać doświadczenie, które nawiązuje do Twojego wykształcenia

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość innego języka obcego: rosyjskiego, hiszpańskiego
  • znajomość programów: CATIA, CAD, SolidWorks lub chęć ich poznania

Osoby zainteresowane ofertą praktyk prosimy o aplikowanie
za pomocą formularza


https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=86db0873d64c49cd81da710f5360873d

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową


www.NowyStylGroup.com 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

1)        W zależności, która  spółka zweryfikowała Pani/Pana podanie o staż/praktykę, administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie:

  • Nowy Styl Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • NSG TM sp. z o.o.  z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,  lub
  • NSG Finance spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.  z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • - zwani łącznie Administratorami.

2)        W zależności od podmiotu, na rzecz którego wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych  na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, administratorami Pani/Pana danych osobowych będą:

  • Nowy Styl Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • NSG TM sp. z o.o.  z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,  lub
  • NSG Finance spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.  z siedzibą w Krośnie (38-400) przy ul. Pużaka 49,
  • - zwani łącznie Administratorami.

3)        Z Administratorem/Administratorami można się skontaktować poprzez e-mail rodo@nowystylgroup.com lub pisemnie na adres siedziby każdego z  Administratorów;

4)        Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

a)        w celu przeprowadzenia  rekrutacji aktualnie prowadzonej przez Administratora na praktykę/ staż – podstawą prawną przetwarzania danych jest podjęcie działań przed ewentualnym  zawarciem umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit b RODO);

b)        dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody/zgód na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

c)        w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora/Administratorów – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO);

5)        Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz  Administratora/Administratorów  w związku z prowadzeniem i obsługą procesów rekrutacji, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT, usług prawnych.

6)        W zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej/udzielonych zgody/zgód (przyszłe procesy rekrutacyjne) – dane osobowe będą przetwarzane do momentu jej wycofania. W przypadku przetwarzania danych dla potrzeb aktualnego procesu rekrutacji i wyboru kandydata lub kandydatów przez Administratora, dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora/Administratorów. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.

7)        Wyrażoną/wyrażone zgodę/zgody można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody/zgód nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Administrator/Administratorzy  proszą o wycofywanie zgód drogą pisemną na adres siedziby lub elektroniczną na adres: rodo@nowystylgroup.com.

8)        Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych.

9)        Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

[ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | następna ] stron: 47